جراحی مغز






















کافه چپ دست

لبخند بزن......این بار به خاطر من...باشه..

فکرشو کن.............وای

مغز منم این طوری متلاشی کنن

وای اون عکسه بود چند تا پست قبل گذاشته بودم

کله ی من میره تو اون بعد این طوری میشه ولی نه این قدر باز یه کمی بسته تر

بعد یه پلات میاد روش و جمجمه منو میگیره

دوباره بعد از یه مدت همین آش و همین کاسه تا پیوند کامل بشه

البته عمل در صورتیه که من تو این دو ماه کلامو نذارم و رعایت نکنمو بزنم کلمو داغون کنم

 

وای

هه راستی اوباما هم جراحی کرده منم بکنم دیگه جمعمون جمع ه

هه به قول داداشم کلهم شنگول میزنم هر کی جا من بود فکر کنم الان رو به مووت بوده



نظرات شما عزیزان:

emAD
ساعت1:04---19 ارديبهشت 1390
سلام تولد یک چپ دست دیگه رو تبریک میگمپاسخ::d merc dadash vali kasi az chapdast ha khabar nadasht merc ke nazar dadi

Ehsan
ساعت17:03---17 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم نمیدونم چرا به وبلاگم اومدی گفتی خالیه.شاید اون موقعی که اومدی سیستم مشکل داشته یا شایدم به خاطر اینه که موزیک جدید نزاشتم به هر حال ممنون که اومدی بازم بیا چون امروز سایتو آپدیت میکنم خوشحال میشم بازم بیای و امیدوارم منو لینک کنی!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 17 / 2 / 1390برچسب:,ساعت 15:52 توسط asa| |